WAAAAW cel mai tare hotel din Romania!
TOOOOP
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Daniel, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, alege sa retraiti experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
O experiență de nedescris!
Totul la superlativ, calitatea mâncării, personal cu zâmbetul pe buze permanent, voi reveni cu drag!
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Mihai Iulian Cilibiu, Va multumim din tot sufletul pentru ca ne-ati ales si pentru ca ne-ati transmis gandurile dumneavoastra frumoase. Va multumim din toata inima pentru aprecieri si va asteptam cu cel mai mare drag sa reveniti! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Fantastic stay at a fantastic place
My wife and I spent three nights at the Teleferic Grand Hotel. They were three terrific nights. The staff are wonderful. The room was large with a comfortable bed and a great view from the balcony. The breakfast had everything and more. We highly recommend staying in Poiana at the Teleferic Grand Hotel.
Response from Teleferic Grand Hotel
Dear Mr. Marshall, Your review could not be more enjoyable for us! We thank you from all our hearts and we can only hope you will give us the opportunity to be your host again in the near future. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager
Asa da!
Totul la superlativ. Serviciile ireprosabile, curatenie, personalul nemaipomenit de ospitalier si serviabil. Totul super, vom reveni cu drag!🤩
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Gina, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti alege sa retraiti experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Vacanta
Servicii excelente!
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Preda, Va multumim pentru feedbackul excelent. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Sunteti cei mai buni‼️
Pt familia noastra nu exista alt hotel‼️Totul este de nota10‼️
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Nicoleta Gina, Un Grand Multumim pentru un 10 perfect. Suntem onorati sa fim casuta dumneavoastra departe de acasa! Speram ca ne veti acorda sansa sa va uram „Bine ati revenit!”. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Friendly staff
Ne-am simtit foarte bine ca de fiecare data alaturi de personalul foarte prietenos al hotelului.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Evelina Chelaru, Va multumim din tot sufletul pentru feedbackul excelent. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Perfect! Ca de obicei.
Un loc in care m-as intoarce. Mereu. Si l-as recomanda. Oricui. Multumesc intregului personal de aici pentru cum ne intretin pe noi, clientii, si pentru cum intretin locul!
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Mihaela, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti repeta experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Doamna
Sejurul a fost minunat.
Totul a fost foarte frumos!Incepand de la camera spatioasa ( am avut suita junior, B101), care a fost extrem de primitoare si curata, pana la personalul mereu atent la cerintele noastre.Decorul de Craciun si zapada, au adus un mare plus vacantei noastre.
Micul dejun a fost extrem de bun!
Cu siguranta vom reveni la acest hotel!
Alexandra Dea
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Alexandra, Va multumim din suflet ca ne-ati ales! Datorita dumneavoastra, oaspetilor nostri dragi, putem sa ne mentinem la inaltime. Va multumim pentru feedback si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Totul foarte bun
Serviciile foarte bune, amabilitatea personalului( cu mici scăpări la micul dejun). M-am simțit ca într-un hotel de munte din Austria sau Italia.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Claudiu, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Verde afara, verde in suflet!
De fiecare data revin cu mare bucurie pe str. Poiana Soarelui, sa ma bucur si sa simt vibe ul ce însoțeste “Legenda Teleferic Hotel”. Indiferent de vreme sau vremuri ….eleganta, distinctia si excelenta in ospitalitate sunt valori care aduc aproape, oameni care cunosc, recunosc si percep calitatea detaliilor marunte si in acelasi timp esentiale frumusetii unei arte intre meserii. Aici primesc o infuzie de frumos, gandurile se limpezesc, ochii se lumineaza si sufletul intra in armonie.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Ioana, Un Grand Multumim pentru un feedback extraordinar! Nu avem cuvinte sa ne exprimam bucuria „citind” gandurile frumoase transmise si nu putem decat sa speram ca ne veti acorda sansa sa va uram „Bine ati revenit in casa noastra!”. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Felicitări, Teleferic!
Cel mai frumos , curat și elegant hotel din Poiana Brasov! Felicitări !
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga DoamnaVanesa, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti alege sa retraiti experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Superlativ
Hotel arata superb atat pe interior cat si pe exterior!
Totul este impecabil curatenie, staff, miros, ambianta, decor, zona unde este amplasat hotelul, parcare, loc de joaca pentru copii.
Ce schimbare as face: scaunele pentru copii din restaurant, destul de greu de utilizat, daca aveti un copil mai inalt intra mai greu in el, rigid si nu foarte curat, plus ca daca il stergeti cu servetele speciale se ia vopseaua rosie de pe ele.
As schimba acel mini lift care face trecerea spre restaurant,cu o rampa, mai usor de accesat daca esti singur si ai si copil in carucior.
Spa ul destul de micut, putine sezlonguri pentru ce capacitate are hotelul. Spatiul din fata spa ului ar putea fi folosit pentru dezvoltarea acestei zone.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Diana, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentrusfaturi. Va asiguram ca experienta dumneavoastra in casa noastra este prioritatea noastra numarul unu. Va asteptam cu mare drag sa reveniti. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Rating
Foarte frumos,foarte buna mancarea! Recomand
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Vlad, Va multumim din suflet pentru rating si recomandare. Va asteptam cu drag sa ne treceti pragul din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Great experience
The hotel is perfect for a relaxing escape. Breakfast and restaurant are awesome with so many options.
Staff is super friendly. Excellent location.
Response from Teleferic Grand Hotel
Dear Mrs. Floriana, Thank you for choosing us and for sending us your feedback after your stay in our home. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager
Servicii de calitate - uzura mobilier si decoratiuni.
Bună seara,
Serviciile și mâncarea au fost foarte bune. Totuși, dacă ați schimba covoarele din camere și canapelele extensibile, care prezintă o urmă semnificativă de uzură, hotelul ar atinge standardele unui hotel de 5 stele.
Mulțumesc,
Stefan Gheorghe
B114 camera.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnul Stefan Gheorghe, Ne bucuram ca ati regasit in hotelul nostru aproape tot ceea cautati la o destinatie de vacanta ideala si va multumim pentru ca impartasiti cu noi acest lucru. Steluta in plus ne onoreaza. Va asiguram ca facem tot posibilul sa ne mentinem la inaltime pe toate planurile. Va multumim pentru aprecieri si sfaturi. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Super
Suntem mulțumiți de serviciile oferite. Recomandam
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Stinca, Va multumim din suflet pentru review si recomandare. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Superb, spectaculos, luxos
Recomand din tot sufletul serviciile acestui hotel. Totul este la superlativ, am avut 2 sejururi minunate la Teleferic, atat in sezon estival, cat si in preajma Craciunului Iar totul a fost de vis.
Cu Siguranta vom reveni cu mare drag!
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Madalina, Va multumim ca ne-ati ales sa va fim gazde! Datorita dumneavoastra, oaspetilor nostri dragi, putem sa ne mentinem la inaltime. Va multumim pentru feedbackul atat de valoros pentru noi! Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
sejur 2 nopti
Va trimit feedback-ul meu in ideea imbunatatirii experientei oferite clientilor, nu neaparat ca o critica.
Desi nu aveti nicio vina pentru calitatea oaspetilor dvs., pentru cei veniti sa se relaxeze cu adevarat este deranjant sa auda urletele copiilor needucati de catre parintii carora si lor le lipsesc cei sapte ani de acasa. In acest sens, poate faceti posibila o zona dedicata adults only. Nu m-am bucurat de liniste nici la SPA, nici in camera (copiii erau lasati pe hol sa tipe si sa alerge, iar parintii le vorbeau tare).
Mic dejunul este printre cele mai variate, desi nu am copil mic, apreciez atentia acordata acestora, este pentru prima oara cand vad supa pregatita pentru ei.
In restaurant, doua zile la rand au stat firimiturile pe canapelele de langa geam.
Personalul este atent, amabil.
Patul de masaj este printre cele mai bune pe care le-am intalnit. Aveam asteptari mai mari de la tehnica de masaj, avand in vedere ca tehnicianul este asiatic.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Corina, Va multumim foarte mult pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asiguram ca facem tot posibilul, in limita bunului simt si de asemenea, in calitate de gazde, ca experienta dumneavoastra in casa noastra sa se ridice la nivelul asteptarilor dumneavoastra. Va multumim pentru intelegere si increderea acordata si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Cald , minunat!
Am avut plăcerea de a vizita acest hotel la munte de mai multe ori și în general am avut experiențe foarte plăcute. Mâncarea a fost delicioasă, cu excepția unei portii mai mici la supă, iar faptul că terasa destinata apre ski ului de afară nu a fost niciodată deschisa mi s-a părut o mică dezamăgire.
De asemenea, cred că ar fi benefic să ofere un sortiment mai larg de iaurturi la micul dejun, pentru a satisface preferințele variate ale oaspeților. În plus, consider că zona de terasă ar putea fi îmbunătățită prin încălzirea cu un tun de căldură, mai ales că în interiorul hotelului nu este permis niciun dispozitiv de fumat. Aceste mici ajustări ar putea face experiența noastră și mai plăcută în viitor.O zonă de cafenea dedicată în care oaspeții pot utiliza tigările electronice, excluzând cele cu foc deschis, ar fi o adiție inteligentă. Această opțiune oferă un spațiu plăcut pentru cei care doresc să folosească tigările electronice fără a afecta mediul fără fum în restul hotelului. Este o modalitate excelentă de a satisface diverse preferințe și de a crea un mediu confortabil pentru toți oaspeții.
Singur lucru care lipseste ,adaugarea siglei cu cinci stele sub numele teleferic(il meritati) ar aduce un plus de autenticitate și ar consolida legătura hotelului cu imaginea specifică zonei montane. Aceasta poate contribui la o experiență vizuală mai distinctivă și să ofere oaspeților un indiciu clar despre caracterul premium al facilităților oferite. Este o idee bună pentru consolidarea identității și atractivității vizuale a hotelului.a iar curatenia ma impresioneaza zau….
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Familie Trusca, Fara dumneavoastra, oaspetii nostri dragi, noi nu putem exista! Va multumim ca ne-ati ales si ca ati impartasit cu noi si oaspetii nostri impresiile dumneavostra. Va multumim pentru aprecieri si pentru steluta pe care ne-ao acordati in plus, dar in acelasi timp si pentru observatii. Va asiguram ca echipa Teleferic se straduieste ca experienta dumneavoastra in casa noastra sa fie cat mai aproape de perfectiune. Ne pare nespus de rau ca politica noastra „Non-smoking” indiferent de tipul de tigara ales este un inconvenient pentru dumneavoastra. In acest sens am creat locuri incalzite pe cele doua terase ale restaurantelor noastre si de asemenea, o zona inchisa pe terasa Lobby Bar-ului. Va multumim din suflet pentru intelegere si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Servicii mult peste asteptari, felicitari !
Suntem placut surprinsi de calitatea serviciilor si a preparatelor culinare de la restaurant. Cei mici sunt foarte fericiti, ne-am amuzat cand fetita de 5 ani ne-a rugat sa ii facem ziua aici 😀
Felicitari personalului 👍
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Daniel Alexe, Fara dumneavoastra, oaspetii nostri dragi, noi nu putem exista. Va multumim din inima ca ne-ati ales, ca ati impartasit cu noi impresiile dumneavostra si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra, de ce nu si pentru sarbatorirea fiicei dumneavoastra! Ganduri alese, Dragos Fratila, General Manager
Cel mai bun hotel
Serviciile oferite sunt la superlativ, este singurul hotel caruia nu am avut ce sa-i reprosez de fiecare data cand m-am intors . Se observa atentia la detalii si dorinta de a va imbunatati permanent confortul oaspetilor.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Maria, Va multumim din suflet pentru feedbackul excelent si pentru faptul ca ne alegeti sa va fim casuta departe de acasa de fiecare data cand va reintoarceti in Poiana Brasov. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Servicii de 5*
Singurul hotel căruia i.as da 6*.
Personal foarte atent, mereu cu zâmbetul pe buze, servicii de înaltă calitate, mic dejun foarte variat, camere spațioase cu un view care îți taie respirația.
Este a doua oară anul acesta când revenim cu drag.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Cristina Ristea, Un Grand Multumim pentru un review exceptional. Speram ca ne veti acorda sansa sa va uram „Bine ati revenit!”. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Vacanța
Un hotel aproape perfect . Zic aproape deoarce Mi-ar fi plăcut sa respecte toată lumea regulile de bun simt și dacă nu se poate măcar angajații sa le impună ! O curățenie exemplara , mâncare și mic dejun excelent ! Confortul camerei extraordinar și produsele de igiena deosebite și de calitate ! Nu lipsește nimic doar educația turiștilor !
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Ileana Burlea, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti repeta experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Calitate servicii
Ne-am simțit foarte bine în hotelul dvs însă despre 2 lucruri vreau sa va scriu, poate contează daca doriti sa oferiti o experienta și mai buna clientului.
1. Ați putea lasa în camera, în fiecare zi, la curățenie, 2 sticle de apa. Acest serviciu este deja oferit de alte hoteluri de 4 * din România și cu atât mai mult pt clientii Teleferic, hotel care a fost votat cel mai bun hotel din RO in servicii, ar fi un gest foarte frumos și util. Ar însemna probabil un cost infim pt Teleferic de max 5 lei pe zi per camera!!
2. Personalul ajutător din alte tari, deși în mare parte amabil, nu cunoaste deloc limba romana. Unii se străduiesc dar totuși…este neplăcut ca un client roman care poate nu cunoaște deloc sau parțial limba engleza sa fie pus in situația în care sa nu poată conversa relaxat….in tara lui, in Romania. Consider ca în locurile unde este necesara interacțiunea directa cu clientul ex recepție sa fie angajați oameni care sa vorbească și limba romana, complet sau macar parțial.
În rest, all The Best:))) Mult succes, este fain ceea ce faceți!
Va mulțumim!
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Daniela Iordache, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asiguram ca facem tot posibilul ca experienta dumneavoastra in casa noastra sa se ridice la nivelul asteptarilor. In speranta unei revederi cat mai curand. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Excelent sejur
Totul la superlativ!
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Adriana, Va multumim din tot sufletul pentru feedbackul excelent. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Perfect!
Great Hotel with all comfort, clean, quiet, nice Spa , superb Breakfast, …
Response from Teleferic Grand Hotel
Dear Guest, Thank you for choosing us and for sharing your feedback with us and our guests. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager
Excelent
Ospitalitate, curatenie si liniste sunt cuvintele ce definesc acest hotel. Cumulul de beneficii, spa, piscina cu jacuzzi in aer liber, saunele precum si camerele cu masaj, atribuie acestui loc cazarea pentru un sejur perfect.
Toate acestea ofera nuanta celor 5 stele.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Costin, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Va multumim de asemenea pentru steluta in plus acordata. Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti alege sa retraiti experienta Teleferic Grand Hotel. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Calitate
Oamenii se comporta foarte respectuos.
Receptia este plina de oameni intelegatori.
Am fost cazati inainte de ora 16.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Cristian Alexandru Nita, Va multumim din suflet pentru review si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Foarte plăcut
Am fost foarte plăcut impresionat de calitatea serviciilor, de la recepție clienti pana la ospătari. Mai rar așa servicii in România, felicitări!
Micul dejun de calitate, foarte diversificat.
O singura observatie: întreg personalul trebuie sa cunoască limba romană, deși este plăcut sa conversezi in engleză, chiar dacă ești in Romania…
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Sorin, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asteptam cu mare drag sa reveniti. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Best hotel in Poiana Brasov
Foarte frumoa hotelul. Curat. Staff-ul dragut si politicos. Mai venim!
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Anamaria Grigorcea, Va multumim din suflet pentru ca ne-ati ales! Datorita dumneavoastra, oaspetilor nostri dragi, putem sa ne mentinem la inaltime. Va multumim pentru feedback si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Servicii grozave
Cel mai fain hotel din Poiana, servicii foarte bine puse la punct. La restaurant personalul foarte amabil si bine trainuit, am fost tratati foarte bine cu copilul de 1 an, s-a preparat mancarea special pentru el, fara sare 🙂
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Teodora Tunsu, Va multumim din suflet pentru review si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Personal excepțional
Am fost la restaurantul hotelului. Am fost întâmpinați foarte bine de personal, iar servirea a fost excepțională. Recomand
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Andreea Munteanu, Va multumim pentru feedbackul excelent. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Numarul unu in Poiana!
Am stat de ziua mea in acest hotel si m-am simtit rasfatata! Micul dejun a fost exceptional, spumos cu sampanie! Petrecerea dupa Ski, nota 10!
Serile in restaurant, cu muzica si meniuri speciale!
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Lucica Tofan, Va multumim pentru feedbackul exceptional. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Condiții foarte bune, servicii excelente
Totul este foarte plăcut, serviciile și ospitalitatea sunt excelente, singura problemă pe care o pot menționa este ca nici de această dată, cred ca deja este a cincea vizita, masajul pentru cupluri nu este disponibil, deși am încercat să rezerv cu o săptămână în avans. Așa pățesc de fiecare dată, cred ca ar trebui scos din lista de servicii Spa. Per general, foarte mulțumit!
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Aurel, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere tot timpul si suntem casuta departe acasa cand alegeti sa veniti in Poiana Brasov. De asemenea va multumim pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Memorable stay as always
We came back for the third or fourth time in the last 5 years and everything was fine. Excellent breakfast, very good massage ( have to mention Juliet)reception was kind and efficient, ( sometimes couldn’t get them from the in room phone) . Overall great experience.
We’ll be back
Thanks
Response from Teleferic Grand Hotel
Dear Mr. Iulian Lazar, Thank you for sharing with us your feedback after your recent stay in our home. Thank you for your appreciation, but also thank you for your observation. We assure you that we are doing all possible to offer you an complete experience. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager
Arhitectura , mâncare, camere, amplasament
Totul la superlativ, impecabil, ireproșabil, revenim cu drag.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Daniela Domasneanu, Feedbackul dumneavoastra ne da increderea ca scopul nostru de a oferi ambianta si servicii de cea mai inalta calitate, a fost atins. Va multumim pentru ca ne ajutati in acest demers si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
sevicii excelente
am avut 3 zile superbe la Hotel Teleferic. Totul este integrat. Step in telecabina, restaurante f bune , spa ,soare.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Florin Stanciu, Va multumim pentru review si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Excelent
Per total o experienta placuta: locatie frumoasa, personal prietenos si mereu dispus sa ajute prompt cu orice solicitare, mancare foarte buna, parcare gratuita cu locuri suficiente.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Alexandru, Va multumim pentru review si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Nice place
Amenajarea hotelului e foarte interesanta, interioarele primitoare si personalul politicos.
Curatenie la standarde bune si mancare la micul dejun variata.
Activitati pentru copii.
Un aspect negativ ar fi muzica mult prea tare din sala de servire a micului dejun.
E deranjanta ca volum si inadecvata momentului zilei.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Luciana, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asiguram ca experienta dumneavoastra in casa noastra este prioritara. Va asteptam cu mare drag sa reveniti. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Excelent!
O locatie superba, inconjurata de natura si multa liniste.
Felicitari pentru calitatea serviciilor, curatenia si atentia la detalii.
Va multumim pentru ospitalitate!
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Diana Dumitru, Va multumim ca ne-ati ales! Datorita dumneavoastra, oaspetilor nostri dragi, putem sa ne mentinem la inaltime. Va multumim din suflet pentru feedback. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Locatie de vis
Cuvintele sunt prea putine pentru a detalia…dar, totul este la superlativ si, mi-ar placea ca de fiecare data cand revin(revenim) la Teleferic, sa gasim aceeasi calitate, a detaliilor, serviciilor si a personalui. Ani multi si oaspeti de calitate va doresc:)
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Ioan Constantin, Va multumim din suflet pentru cuvintele frumoase si urari! Va asteptam cu mare drag sa retraiti experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Relaxare
Revenim cu drag de fiecare data, ca in titlu, cuvantul relaxare spune tot. Minunat. Curatenie, spa, mic dejun copios, cina foarte buna, mirosul din fiecare incapere, hol imbietor.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Alexandru, Va multumim din suflet ca, de fiecare data cand alegeti sa reveniti in Poiana Brasov, suntem casuta departe de acasa. Suntem onorati! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Vacanta perfecta
Totul perfect ! Felicitari pentru servicii.Locatia minunata
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Petrisor, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti repeta experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Exceptional
Totul perfect . Vom reveni cu siguranta .
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Liviu Patru, Va multumim ca ne-ati ales! Datorita dumneavoastra, oaspetilor nostri dragi, putem sa ne mentinem la inaltime. Va multumim pentru feedback si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Un hotel si niste servicii de nota 100!
Parcare foarte spatioasa, camera dubla standard are dimentiuni foarte bune, balconul este iarasi foarte spatios. Micul dejun este cel mai bun din cele incercate pana acum, si nu numai in Romania. Diversitate mai mare de atat la mic dejun nu cred ca exista. Spa-ul invita la relaxare inca de cand intri in spatiul dedicat. Personalul mereu zambitor si pregatit sa ajute cu orice. De-abia asteptam sa revenim!
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Alexandra, Va multumim din suflet pentru ca ne-ati ales si pentru review-ul exceptional. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager
Cazare exceptionala
Cazare exceptionala, personal mereu cu zambetul pe buze..vom reveni cu mult drag.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Ramona Cranga, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Profesionalism
Curățenie ireproșabilă
Personal prompt
Mic dejun de o foarte mare diversitate.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Radu Lazar, Fara dumneavoastra, oaspetii nostri dragi, noi nu putem exista! Va multumim din suflet ca ne-ati ales si ca ati impartasit cu noi impresiile dumneavostra. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Excepțional
Din momentul în care ai pus piciorul în hotel se poate vedea cum va decurge sejurul. De la recepție începând pana la doamnele cameriste care saluta de fiecare dată când te văd. Mic dejun de excepție, cameră impecabilă.
Vă mulțumim pentru cel mai frumos sejur.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Doamna Cristina Ristea, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri si ganduri. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager
Excelent!
Hotelul are toate facilitățile pe care poți sa ți le dorești dacă ești o familie cu copii mici.
Personalul este amabil și face eforturi pentru a te simți bine.
Limba vorbită poate fi un mic neajuns, însă cred ca se va rezolva cu timpul.
Response from Teleferic Grand Hotel
Draga Domnule Dragos, Va multumim pentru feedbackul excelent. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager