WAAAAW cel mai tare hotel din Romania!

Rated 5,0 out of 5
martie 17, 2024

TOOOOP

Daniel

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Daniel, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, alege sa retraiti experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

O experiență de nedescris!

Rated 5,0 out of 5
februarie 28, 2024

Totul la superlativ, calitatea mâncării, personal cu zâmbetul pe buze permanent, voi reveni cu drag!

Cilibiu Mihai Iulian

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Mihai Iulian Cilibiu, Va multumim din tot sufletul pentru ca ne-ati ales si pentru ca ne-ati transmis gandurile dumneavoastra frumoase. Va multumim din toata inima pentru aprecieri si va asteptam cu cel mai mare drag sa reveniti! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Fantastic stay at a fantastic place

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

My wife and I spent three nights at the Teleferic Grand Hotel. They were three terrific nights. The staff are wonderful. The room was large with a comfortable bed and a great view from the balcony. The breakfast had everything and more. We highly recommend staying in Poiana at the Teleferic Grand Hotel.

Tom Marshall

Response from Teleferic Grand Hotel

Dear Mr. Marshall, Your review could not be more enjoyable for us! We thank you from all our hearts and we can only hope you will give us the opportunity to be your host again in the near future. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

Asa da!

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Totul la superlativ. Serviciile ireprosabile, curatenie, personalul nemaipomenit de ospitalier si serviabil. Totul super, vom reveni cu drag!🤩

Manda Gina

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Gina, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti alege sa retraiti experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Vacanta

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Servicii excelente!

Preda

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Preda, Va multumim pentru feedbackul excelent. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Sunteti cei mai buni‼️

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Pt familia noastra nu exista alt hotel‼️Totul este de nota10‼️

Gheorghe nicoleta gina

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Nicoleta Gina, Un Grand Multumim pentru un 10 perfect. Suntem onorati sa fim casuta dumneavoastra departe de acasa! Speram ca ne veti acorda sansa sa va uram „Bine ati revenit!”. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Friendly staff

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Ne-am simtit foarte bine ca de fiecare data alaturi de personalul foarte prietenos al hotelului.

Evelina Chelaru

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Evelina Chelaru, Va multumim din tot sufletul pentru feedbackul excelent. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Perfect! Ca de obicei.

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Un loc in care m-as intoarce. Mereu. Si l-as recomanda. Oricui. Multumesc intregului personal de aici pentru cum ne intretin pe noi, clientii, si pentru cum intretin locul!

Mihaela

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Mihaela, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti repeta experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Doamna

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Sejurul a fost minunat.

Totul a fost foarte frumos!Incepand de la camera spatioasa ( am avut suita junior, B101), care a fost extrem de primitoare si curata, pana la personalul mereu atent la cerintele noastre.Decorul de Craciun si zapada, au adus un mare plus vacantei noastre.

Micul dejun a fost extrem de bun!

Cu siguranta vom reveni la acest hotel!

Alexandra Dea

Alexandra Deac

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Alexandra, Va multumim din suflet ca ne-ati ales! Datorita dumneavoastra, oaspetilor nostri dragi, putem sa ne mentinem la inaltime. Va multumim pentru feedback si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Totul foarte bun

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Serviciile foarte bune, amabilitatea personalului( cu mici scăpări la micul dejun). M-am simțit ca într-un hotel de munte din Austria sau Italia.

Claudiu

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Claudiu, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Verde afara, verde in suflet!

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

De fiecare data revin cu mare bucurie pe str. Poiana Soarelui, sa ma bucur si sa simt vibe ul ce însoțeste “Legenda Teleferic Hotel”. Indiferent de vreme sau vremuri ….eleganta, distinctia si excelenta in ospitalitate sunt valori care aduc aproape, oameni care cunosc, recunosc si percep calitatea detaliilor marunte si in acelasi timp esentiale frumusetii unei arte intre meserii. Aici primesc o infuzie de frumos, gandurile se limpezesc, ochii se lumineaza si sufletul intra in armonie.

Ioana Sandu

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Ioana, Un Grand Multumim pentru un feedback extraordinar! Nu avem cuvinte sa ne exprimam bucuria „citind” gandurile frumoase transmise si nu putem decat sa speram ca ne veti acorda sansa sa va uram „Bine ati revenit in casa noastra!”. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Felicitări, Teleferic!

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Cel mai frumos , curat și elegant hotel din Poiana Brasov! Felicitări !

Vanesa

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga DoamnaVanesa, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti alege sa retraiti experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Superlativ

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Hotel arata superb atat pe interior cat si pe exterior!

Totul este impecabil curatenie, staff, miros, ambianta, decor, zona unde este amplasat hotelul, parcare, loc de joaca pentru copii.

Ce schimbare as face: scaunele pentru copii din restaurant, destul de greu de utilizat, daca aveti un copil mai inalt intra mai greu in el, rigid si nu foarte curat, plus ca daca il stergeti cu servetele speciale se ia vopseaua rosie de pe ele.

As schimba acel mini lift care face trecerea spre restaurant,cu o rampa, mai usor de accesat daca esti singur si ai si copil in carucior.

Spa ul destul de micut, putine sezlonguri pentru ce capacitate are hotelul. Spatiul din fata spa ului ar putea fi folosit pentru dezvoltarea acestei zone.

Diana

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Diana, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentrusfaturi. Va asiguram ca experienta dumneavoastra in casa noastra este prioritatea noastra numarul unu. Va asteptam cu mare drag sa reveniti. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Rating

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Foarte frumos,foarte buna mancarea! Recomand

Mutu Vlad

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Vlad, Va multumim din suflet pentru rating si recomandare. Va asteptam cu drag sa ne treceti pragul din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Great experience

Rated 4,0 out of 5
februarie 24, 2024

The hotel is perfect for a relaxing escape. Breakfast and restaurant are awesome with so many options.

Staff is super friendly. Excellent location.

Floriana

Response from Teleferic Grand Hotel

Dear Mrs. Floriana, Thank you for choosing us and for sending us your feedback after your stay in our home. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

Servicii de calitate - uzura mobilier si decoratiuni.

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Bună seara,

Serviciile și mâncarea au fost foarte bune. Totuși, dacă ați schimba covoarele din camere și canapelele extensibile, care prezintă o urmă semnificativă de uzură, hotelul ar atinge standardele unui hotel de 5 stele.

Mulțumesc,

Stefan Gheorghe

B114 camera.

Stefan Gheorghe

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnul Stefan Gheorghe, Ne bucuram ca ati regasit in hotelul nostru aproape tot ceea cautati la o destinatie de vacanta ideala si va multumim pentru ca impartasiti cu noi acest lucru. Steluta in plus ne onoreaza. Va asiguram ca facem tot posibilul sa ne mentinem la inaltime pe toate planurile. Va multumim pentru aprecieri si sfaturi. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Super

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Suntem mulțumiți de serviciile oferite. Recomandam

Stinca

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Stinca, Va multumim din suflet pentru review si recomandare. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Superb, spectaculos, luxos

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Recomand din tot sufletul serviciile acestui hotel. Totul este la superlativ, am avut 2 sejururi minunate la Teleferic, atat in sezon estival, cat si in preajma Craciunului Iar totul a fost de vis.

Cu Siguranta vom reveni cu mare drag!

Madalina Enuta

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Madalina, Va multumim ca ne-ati ales sa va fim gazde! Datorita dumneavoastra, oaspetilor nostri dragi, putem sa ne mentinem la inaltime. Va multumim pentru feedbackul atat de valoros pentru noi! Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

sejur 2 nopti

Rated 4,0 out of 5
februarie 24, 2024

Va trimit feedback-ul meu in ideea imbunatatirii experientei oferite clientilor, nu neaparat ca o critica.

Desi nu aveti nicio vina pentru calitatea oaspetilor dvs., pentru cei veniti sa se relaxeze cu adevarat este deranjant sa auda urletele copiilor needucati de catre parintii carora si lor le lipsesc cei sapte ani de acasa. In acest sens, poate faceti posibila o zona dedicata adults only. Nu m-am bucurat de liniste nici la SPA, nici in camera (copiii erau lasati pe hol sa tipe si sa alerge, iar parintii le vorbeau tare).

Mic dejunul este printre cele mai variate, desi nu am copil mic, apreciez atentia acordata acestora, este pentru prima oara cand vad supa pregatita pentru ei.

In restaurant, doua zile la rand au stat firimiturile pe canapelele de langa geam.

Personalul este atent, amabil.

Patul de masaj este printre cele mai bune pe care le-am intalnit. Aveam asteptari mai mari de la tehnica de masaj, avand in vedere ca tehnicianul este asiatic.

Corina Cirjila

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Corina, Va multumim foarte mult pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asiguram ca facem tot posibilul, in limita bunului simt si de asemenea, in calitate de gazde, ca experienta dumneavoastra in casa noastra sa se ridice la nivelul asteptarilor dumneavoastra. Va multumim pentru intelegere si increderea acordata si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Cald , minunat!

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Am avut plăcerea de a vizita acest hotel la munte de mai multe ori și în general am avut experiențe foarte plăcute. Mâncarea a fost delicioasă, cu excepția unei portii mai mici la supă, iar faptul că terasa destinata apre ski ului de afară nu a fost niciodată deschisa mi s-a părut o mică dezamăgire.

De asemenea, cred că ar fi benefic să ofere un sortiment mai larg de iaurturi la micul dejun, pentru a satisface preferințele variate ale oaspeților. În plus, consider că zona de terasă ar putea fi îmbunătățită prin încălzirea cu un tun de căldură, mai ales că în interiorul hotelului nu este permis niciun dispozitiv de fumat. Aceste mici ajustări ar putea face experiența noastră și mai plăcută în viitor.O zonă de cafenea dedicată în care oaspeții pot utiliza tigările electronice, excluzând cele cu foc deschis, ar fi o adiție inteligentă. Această opțiune oferă un spațiu plăcut pentru cei care doresc să folosească tigările electronice fără a afecta mediul fără fum în restul hotelului. Este o modalitate excelentă de a satisface diverse preferințe și de a crea un mediu confortabil pentru toți oaspeții.

Singur lucru care lipseste ,adaugarea siglei cu cinci stele sub numele teleferic(il meritati) ar aduce un plus de autenticitate și ar consolida legătura hotelului cu imaginea specifică zonei montane. Aceasta poate contribui la o experiență vizuală mai distinctivă și să ofere oaspeților un indiciu clar despre caracterul premium al facilităților oferite. Este o idee bună pentru consolidarea identității și atractivității vizuale a hotelului.a iar curatenia ma impresioneaza zau….

Itina si alex trusca

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Familie Trusca, Fara dumneavoastra, oaspetii nostri dragi, noi nu putem exista! Va multumim ca ne-ati ales si ca ati impartasit cu noi si oaspetii nostri impresiile dumneavostra. Va multumim pentru aprecieri si pentru steluta pe care ne-ao acordati in plus, dar in acelasi timp si pentru observatii. Va asiguram ca echipa Teleferic se straduieste ca experienta dumneavoastra in casa noastra sa fie cat mai aproape de perfectiune. Ne pare nespus de rau ca politica noastra „Non-smoking” indiferent de tipul de tigara ales este un inconvenient pentru dumneavoastra. In acest sens am creat locuri incalzite pe cele doua terase ale restaurantelor noastre si de asemenea, o zona inchisa pe terasa Lobby Bar-ului. Va multumim din suflet pentru intelegere si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Servicii mult peste asteptari, felicitari !

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Suntem placut surprinsi de calitatea serviciilor si a preparatelor culinare de la restaurant. Cei mici sunt foarte fericiti, ne-am amuzat cand fetita de 5 ani ne-a rugat sa ii facem ziua aici 😀

Felicitari personalului 👍

Alexe Daniel

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Daniel Alexe, Fara dumneavoastra, oaspetii nostri dragi, noi nu putem exista. Va multumim din inima ca ne-ati ales, ca ati impartasit cu noi impresiile dumneavostra si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra, de ce nu si pentru sarbatorirea fiicei dumneavoastra! Ganduri alese, Dragos Fratila, General Manager

Cel mai bun hotel

Rated 5,0 out of 5
februarie 24, 2024

Serviciile oferite sunt la superlativ, este singurul hotel caruia nu am avut ce sa-i reprosez de fiecare data cand m-am intors . Se observa atentia la detalii si dorinta de a va imbunatati permanent confortul oaspetilor.

Maria T.

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Maria, Va multumim din suflet pentru feedbackul excelent si pentru faptul ca ne alegeti sa va fim casuta departe de acasa de fiecare data cand va reintoarceti in Poiana Brasov. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Servicii de 5*

Rated 5,0 out of 5
octombrie 27, 2023

Singurul hotel căruia i.as da 6*.

Personal foarte atent, mereu cu zâmbetul pe buze, servicii de înaltă calitate, mic dejun foarte variat, camere spațioase cu un view care îți taie respirația.

Este a doua oară anul acesta când revenim cu drag.

Ristea Cristina

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Cristina Ristea, Un Grand Multumim pentru un review exceptional. Speram ca ne veti acorda sansa sa va uram „Bine ati revenit!”. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Vacanța

Rated 5,0 out of 5
octombrie 27, 2023

Un hotel aproape perfect . Zic aproape deoarce Mi-ar fi plăcut sa respecte toată lumea regulile de bun simt și dacă nu se poate măcar angajații sa le impună ! O curățenie exemplara , mâncare și mic dejun excelent ! Confortul camerei extraordinar și produsele de igiena deosebite și de calitate ! Nu lipsește nimic doar educația turiștilor !

Burlea Ileana

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Ileana Burlea, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti repeta experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Calitate servicii

Rated 5,0 out of 5
octombrie 19, 2023

Ne-am simțit foarte bine în hotelul dvs însă despre 2 lucruri vreau sa va scriu, poate contează daca doriti sa oferiti o experienta și mai buna clientului.

1. Ați putea lasa în camera, în fiecare zi, la curățenie, 2 sticle de apa. Acest serviciu este deja oferit de alte hoteluri de 4 * din România și cu atât mai mult pt clientii Teleferic, hotel care a fost votat cel mai bun hotel din RO in servicii, ar fi un gest foarte frumos și util. Ar însemna probabil un cost infim pt Teleferic de max 5 lei pe zi per camera!!

2. Personalul ajutător din alte tari, deși în mare parte amabil, nu cunoaste deloc limba romana. Unii se străduiesc dar totuși…este neplăcut ca un client roman care poate nu cunoaște deloc sau parțial limba engleza sa fie pus in situația în care sa nu poată conversa relaxat….in tara lui, in Romania. Consider ca în locurile unde este necesara interacțiunea directa cu clientul ex recepție sa fie angajați oameni care sa vorbească și limba romana, complet sau macar parțial.

În rest, all The Best:))) Mult succes, este fain ceea ce faceți!

Va mulțumim!

Iordache Daniela

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Daniela Iordache, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asiguram ca facem tot posibilul ca experienta dumneavoastra in casa noastra sa se ridice la nivelul asteptarilor. In speranta unei revederi cat mai curand. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Excelent sejur

Rated 5,0 out of 5
octombrie 19, 2023

Totul la superlativ!

Adriana

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Adriana, Va multumim din tot sufletul pentru feedbackul excelent. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Perfect!

Rated 5,0 out of 5
octombrie 19, 2023

Great Hotel with all comfort, clean, quiet, nice Spa , superb Breakfast, …

2

Response from Teleferic Grand Hotel

Dear Guest, Thank you for choosing us and for sharing your feedback with us and our guests. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

Excelent

Rated 5,0 out of 5
octombrie 19, 2023

Ospitalitate, curatenie si liniste sunt cuvintele ce definesc acest hotel. Cumulul de beneficii, spa, piscina cu jacuzzi in aer liber, saunele precum si camerele cu masaj, atribuie acestui loc cazarea pentru un sejur perfect.

Toate acestea ofera nuanta celor 5 stele.

Costin

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Costin, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Va multumim de asemenea pentru steluta in plus acordata. Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti alege sa retraiti experienta Teleferic Grand Hotel. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Calitate

Rated 5,0 out of 5
octombrie 19, 2023

Oamenii se comporta foarte respectuos.

Receptia este plina de oameni intelegatori.

Am fost cazati inainte de ora 16.

Nita Alexandru Cristian

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Cristian Alexandru Nita, Va multumim din suflet pentru review si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Foarte plăcut

Rated 5,0 out of 5
octombrie 19, 2023

Am fost foarte plăcut impresionat de calitatea serviciilor, de la recepție clienti pana la ospătari. Mai rar așa servicii in România, felicitări!

Micul dejun de calitate, foarte diversificat.

O singura observatie: întreg personalul trebuie sa cunoască limba romană, deși este plăcut sa conversezi in engleză, chiar dacă ești in Romania…

Sorin C.

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Sorin, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asteptam cu mare drag sa reveniti. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Best hotel in Poiana Brasov

Rated 5,0 out of 5
octombrie 19, 2023

Foarte frumoa hotelul. Curat. Staff-ul dragut si politicos. Mai venim!

Anamaria Grigorcea

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Anamaria Grigorcea, Va multumim din suflet pentru ca ne-ati ales! Datorita dumneavoastra, oaspetilor nostri dragi, putem sa ne mentinem la inaltime. Va multumim pentru feedback si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Servicii grozave

Rated 5,0 out of 5
octombrie 19, 2023

Cel mai fain hotel din Poiana, servicii foarte bine puse la punct. La restaurant personalul foarte amabil si bine trainuit, am fost tratati foarte bine cu copilul de 1 an, s-a preparat mancarea special pentru el, fara sare 🙂

Tunsu Teodora

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Teodora Tunsu, Va multumim din suflet pentru review si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Personal excepțional

Rated 5,0 out of 5
octombrie 19, 2023

Am fost la restaurantul hotelului. Am fost întâmpinați foarte bine de personal, iar servirea a fost excepțională. Recomand

ANDREEA MUNTEANU

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Andreea Munteanu, Va multumim pentru feedbackul excelent. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Numarul unu in Poiana!

Rated 5,0 out of 5
octombrie 18, 2023

Am stat de ziua mea in acest hotel si m-am simtit rasfatata! Micul dejun a fost exceptional, spumos cu sampanie! Petrecerea dupa Ski, nota 10!

Serile in restaurant, cu muzica si meniuri speciale!

Lucica Tofan

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Lucica Tofan, Va multumim pentru feedbackul exceptional. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Condiții foarte bune, servicii excelente

Rated 5,0 out of 5
octombrie 18, 2023

Totul este foarte plăcut, serviciile și ospitalitatea sunt excelente, singura problemă pe care o pot menționa este ca nici de această dată, cred ca deja este a cincea vizita, masajul pentru cupluri nu este disponibil, deși am încercat să rezerv cu o săptămână în avans. Așa pățesc de fiecare dată, cred ca ar trebui scos din lista de servicii Spa. Per general, foarte mulțumit!

Aurel

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Aurel, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere tot timpul si suntem casuta departe acasa cand alegeti sa veniti in Poiana Brasov. De asemenea va multumim pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Memorable stay as always

Rated 5,0 out of 5
octombrie 18, 2023

We came back for the third or fourth time in the last 5 years and everything was fine. Excellent breakfast, very good massage ( have to mention Juliet)reception was kind and efficient, ( sometimes couldn’t get them from the in room phone) . Overall great experience.

We’ll be back

Thanks

Lazar Iulian

Response from Teleferic Grand Hotel

Dear Mr. Iulian Lazar, Thank you for sharing with us your feedback after your recent stay in our home. Thank you for your appreciation, but also thank you for your observation. We assure you that we are doing all possible to offer you an complete experience. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

Arhitectura , mâncare, camere, amplasament

Rated 5,0 out of 5
octombrie 18, 2023

Totul la superlativ, impecabil, ireproșabil, revenim cu drag.

Domașneanu Daniela

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Daniela Domasneanu, Feedbackul dumneavoastra ne da increderea ca scopul nostru de a oferi ambianta si servicii de cea mai inalta calitate, a fost atins. Va multumim pentru ca ne ajutati in acest demers si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

sevicii excelente

Rated 5,0 out of 5
octombrie 18, 2023

am avut 3 zile superbe la Hotel Teleferic. Totul este integrat. Step in telecabina, restaurante f bune , spa ,soare.

Florin Stanciu

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Florin Stanciu, Va multumim pentru review si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Excelent

Rated 5,0 out of 5
august 19, 2023

Per total o experienta placuta: locatie frumoasa, personal prietenos si mereu dispus sa ajute prompt cu orice solicitare, mancare foarte buna, parcare gratuita cu locuri suficiente.

Alexandru S.

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Alexandru, Va multumim pentru review si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Nice place

Rated 4,0 out of 5
august 19, 2023

Amenajarea hotelului e foarte interesanta, interioarele primitoare si personalul politicos.

Curatenie la standarde bune si mancare la micul dejun variata.

Activitati pentru copii.

Un aspect negativ ar fi muzica mult prea tare din sala de servire a micului dejun.

E deranjanta ca volum si inadecvata momentului zilei.

Luciana

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Luciana, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Va asiguram ca experienta dumneavoastra in casa noastra este prioritara. Va asteptam cu mare drag sa reveniti. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Excelent!

Rated 5,0 out of 5
august 19, 2023

O locatie superba, inconjurata de natura si multa liniste.

Felicitari pentru calitatea serviciilor, curatenia si atentia la detalii.

Va multumim pentru ospitalitate!

Diana Dumitru

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Diana Dumitru, Va multumim ca ne-ati ales! Datorita dumneavoastra, oaspetilor nostri dragi, putem sa ne mentinem la inaltime. Va multumim din suflet pentru feedback. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Locatie de vis

Rated 5,0 out of 5
august 19, 2023

Cuvintele sunt prea putine pentru a detalia…dar, totul este la superlativ si, mi-ar placea ca de fiecare data cand revin(revenim) la Teleferic, sa gasim aceeasi calitate, a detaliilor, serviciilor si a personalui. Ani multi si oaspeti de calitate va doresc:)

Ioan Constantin

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Ioan Constantin, Va multumim din suflet pentru cuvintele frumoase si urari! Va asteptam cu mare drag sa retraiti experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Relaxare

Rated 5,0 out of 5
august 19, 2023

Revenim cu drag de fiecare data, ca in titlu, cuvantul relaxare spune tot. Minunat. Curatenie, spa, mic dejun copios, cina foarte buna, mirosul din fiecare incapere, hol imbietor.

Alexandru I

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Alexandru, Va multumim din suflet ca, de fiecare data cand alegeti sa reveniti in Poiana Brasov, suntem casuta departe de acasa. Suntem onorati! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Vacanta perfecta

Rated 5,0 out of 5
august 19, 2023

Totul perfect ! Felicitari pentru servicii.Locatia minunata

Petrisor

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Petrisor, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti repeta experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Exceptional

Rated 5,0 out of 5
august 19, 2023

Totul perfect . Vom reveni cu siguranta .

Liviu Patru

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Liviu Patru, Va multumim ca ne-ati ales! Datorita dumneavoastra, oaspetilor nostri dragi, putem sa ne mentinem la inaltime. Va multumim pentru feedback si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Un hotel si niste servicii de nota 100!

Rated 5,0 out of 5
august 19, 2023

Parcare foarte spatioasa, camera dubla standard are dimentiuni foarte bune, balconul este iarasi foarte spatios. Micul dejun este cel mai bun din cele incercate pana acum, si nu numai in Romania. Diversitate mai mare de atat la mic dejun nu cred ca exista. Spa-ul invita la relaxare inca de cand intri in spatiul dedicat. Personalul mereu zambitor si pregatit sa ajute cu orice. De-abia asteptam sa revenim!

Alexandra G

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Alexandra, Va multumim din suflet pentru ca ne-ati ales si pentru review-ul exceptional. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

Cazare exceptionala

Rated 5,0 out of 5
august 19, 2023

Cazare exceptionala, personal mereu cu zambetul pe buze..vom reveni cu mult drag.

Cranga Ramona

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Ramona Cranga, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri si va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Profesionalism

Rated 5,0 out of 5
august 19, 2023

Curățenie ireproșabilă

Personal prompt

Mic dejun de o foarte mare diversitate.

Radu Lazar

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Radu Lazar, Fara dumneavoastra, oaspetii nostri dragi, noi nu putem exista! Va multumim din suflet ca ne-ati ales si ca ati impartasit cu noi impresiile dumneavostra. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Excepțional

Rated 5,0 out of 5
iulie 15, 2023

Din momentul în care ai pus piciorul în hotel se poate vedea cum va decurge sejurul. De la recepție începând pana la doamnele cameriste care saluta de fiecare dată când te văd. Mic dejun de excepție, cameră impecabilă.

Vă mulțumim pentru cel mai frumos sejur.

Ristea Cristina

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Doamna Cristina Ristea, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri si ganduri. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Excelent!

Rated 4,0 out of 5
iulie 15, 2023

Hotelul are toate facilitățile pe care poți sa ți le dorești dacă ești o familie cu copii mici.

Personalul este amabil și face eforturi pentru a te simți bine.

Limba vorbită poate fi un mic neajuns, însă cred ca se va rezolva cu timpul.

Dragos

Response from Teleferic Grand Hotel

Draga Domnule Dragos, Va multumim pentru feedbackul excelent. Speram ca ne veti acorda sansa sa va fim gazde din nou in viitorul cat mai apropiat. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager