fbpx
Ne pare rau ca ati intalnit probleme in a duce la sfarsit rezervarea dumneavoastra! Mai jos gasiti cateva recomandari si un formular prin care ne puteti transmite problema intalnita.

De cele mai multe ori problemele sunt rezolvate prin folosirea unui browser (internet explorer / chrome/ firefox / safari) in modul incognito sau private. De ce ajuta acest mod? Pentru ca nu mai are memoria incarcata cu alte informatii.

Gasiti aici explicatii pentru Google Chrome

Gasiti aici explicatii pentru Firefox

Gasiti aici explicatii pentru Safari Mac

Gasiti aici explicatii pentru Safari Iphone

Nu reusesc sa ma autentific

In cazul in care nu reusiti sa va autentificati va recomandam sa resetati parola folosind linku-l „am uitat parola” din fereastra de autentificare.

Cum imi dau seama daca a fost efectuata rezervarea?

Pentru orice rezervare efectuata cu succes, sistemul nostru trimite unul sau mai multe emailuri de confirmare la adresa de email specificata in momentul rezervarii (este indicat sa verificati si directoarele spam/junk inainte de a concluziona ca emailul nu a fost trimis). Daca nu aveti emailul de confirmare, atunci rezervarea dumneavostra nu a fost realizata cu succes.

Nu am primit email de confirmare

Va rugam verificati daca emailul trecut in rezervare este corect. In cazul in care este incorect trecut, folositi formularul de mai jos pentru a raporta problema sau contactati receptia hotelului.

Daca cele de mai sus nu ajuta, va rugam completati formularul de mai jos pentru a primi asistenta.

Datele colectate in pagina de contact sunt folosite doar pentru a va raspunde la mesaje. Sunt retinute pe un termen nedefinit si pot fi accesate doar de angajatii SC TINT SRL utilizand autentificare (utilizator si parola). Nu sunt impartasite cu nici o alta entitate.