fbpx

Măsuri de prevenire (Covid-19)

CURĂŢENIA ŞI SIGURANŢA AU FOST DINTOTDEAUNA PRIORITATEA NOASTRĂ NR.1

În ultimii 5 ani Teleferic Grand Hotel a respectat cele mai înalte standarde de curățenie și protocoale de securitate. Spațiile noastre au fost întotdeauna curățate și igienizate meticulos în fiecare oră din fiecare zi. Însă acum, mai mult decât oricând, practicile noastre existente în industria si situația actuală sunt îmbunătățite pentru a include mai multe măsuri de curățenie și igienizare preventivă, garantând oaspeților noștri liniștea sufletească pentru a se bucura de vacanța lor cu cea mai mare încredere.

SUNTEM PRUDENȚI CU MĂSURILE DE PREVENIRE

Prevenirea este cheia pentru protejarea sănătății angajaților și oaspeților noștri. Cu mult timp în urmă, am dezvoltat o abordare sofisticată pentru prevenirea răspândirii bolilor în hotelul nostru, sub îndrumarea profesioniștilor Direcției de Sănătate Publică Brașov.

Vă asigurăm că respectăm standardele de calitate ISO 22000 și ISO 9001, ambele certificate de TUV Austria.

Avem personal dedicat pentru inspecția calității curățeniei pentru a ne asigura că fiecare procedură este respectată pentru a proteja fiecare oaspete și membru al echipei. Acest lucru se extinde chiar și la departamentul nostru de aprovizionare cu materii prime și consumabile.

Am efectuat o evaluare aprofundată a cercetării tuturor punctelor de contact cu oaspeții din hotelul nostru, ceea ce ne-a permis să ne concentrăm asupra practicilor de igienă integrate avansate în cincisprezece dintre acestea.

1. Sosirea la hotel

Ca parte a experienței de lux, oaspeții Teleferic Grand Hotel vor fi primiți cu aceeași ospitalitate cu care v-am obișnuit.

VERIFICAREA TEMPERATURII PREVENTIV LA SOSIRE

Temperatura oaspeților va fi verificată la sosirea în hotel ca măsură de precauție. Temperaturile care depășesc 99.5F/37.3˚ C vor fi considerate neconforme în concordanță cu legislația actuală în vigoare. Se pot efectua controale suplimentare de măsurare a temperaturii la cererea oaspeților sau pe toată durata șederii la cererea personalului hotelului sau autorităților, daca există suspiciuni de îmbolnăvire.

La check-in, oaspeților li se va oferi dezinfectant de mâini, precum şi mască (în cazul în care oaspetele nu are la momentul check-in-ului, pentru a-i fi de ajutor până își achiziționează).

Recepția și zona de intrare în hotel vor fi curățate și igienizate la fiecare 240 de minute pe parcursul zilei. 

Toți membrii echipei vor purta mască în timpul serviciului și vor fi instalate stații de igienizare suplimentare pentru oaspeți și membrii echipei. În plus față de purtarea măștilor, personalul care manipulează bagajele trebuie să poarte mănuși și să se spele regulat pe mâini. Camera de bagaje este dezinfectată la fiecare 240 de minute, zilnic. 

Oaspeții trebuie să păstreze o distanță de siguranța de minim 1.5m.

Cardurile de acces în cameră sunt dezinfectate în fața oaspeților noștri folosind un aparat cu raze UV

Fluxul de circulație al oaspeților este realizat cu ajutorul signalisticii. În zona recepției au fost montate panouri de separare care reduc riscul de contaminare.

Practicile de distanțare socială şi purtarea măştii  vor fi respectate și monitorizate în toate spațiile publice ale hotelului (spații publice sunt socotite toate celelalte spații, altele decât cele de cazare – camere).

2. Puncte de alimentație publică (Restaurante, Baruri, Bucătărie, Roomservice)

RESTAURANTELE

Toți membrii echipei vor purta măști și mănuși de protecție. Toate utilajele utilizate frecvent, cărucioare, mașini de cafea, etc. vor fi curățate și igienizate frecvent în conformitate cu protocoalele de dublă verificare. La intrarea în restaurant vă vom pune la dispoziție instalații de igienizare a mâinilor.

Meniurile vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare. 

Toate mesele, scaunele și stațiile de servire vor fi curățate cu soluție dezinfectantă după fiecare utilizare. 

Practicile de distanțare socială vor fi respectate și monitorizate în toate locurile de luat masa. 

Articolele din sticlă sunt dezinfectate în mașină de spălat vase profesională. Toate sticlele de condimente, ulei, oțet, sare și piper vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare individuală. 

Bufetele nu vor mai fi servite în regim de autoservire, ci vor fi deservite de un membru al personalului, corespunzător echipat.

BARURILE

Toți membrii echipei vor purta mănuși și măști de protecție pentru față. Vor fi igienizate toate sticlele, echipamentele din bar, dozatoarele de bere. 

Ușile vor rămâne deschise pentru a permite un debit maxim de aer. 

Toate scaunele din bar sunt așezate la o distanță de siguranță conform sugestiilor autorităților. Scaunele de bar și blaturile vor fi igienizate la fiecare jumătate de oră, sau după fiecare utilizare. 

Toate paharele din bar vor fi spălate numai în mașini de spălat vase profesionale. Pahare de unică folosință sunt disponibile la toate barurile. 

Pardoselile vor fi dezinfectate pe tot parcursul zilei. Barmanii se vor spăla pe mâini și dezinfecta după ridicarea paharelor, notelor de plată etc.

BUCĂTĂRIA

Toți membrii echipei vor purta măști pentru față și mănuși. 

Toate suprafețele de preparare și depozitare ale alimentelor vor fi igienizate la fiecare oră în mod regulat pe tot parcursul zilei și se notează în registre de control. 

Toate obiectele de linie: căni, tacâmuri, șervețele și tăvi vor fi îndepărtate atunci când nu sunt utilizate. 

Mașinile de spălat vase vor funcționa la o temperatură de 80˚C sau mai mult și includ o etapă obligatorie de pre-clătire și dezinfectare. 

Toate stațiile de acțiune de pe liniile de tip bufet – omelet station vor avea protecție pentru tuse sau strănut. Toate ustensilele pentru bufet vor fi dezinfectate permanent.

ROOMSERVICE

Toate echipamentele vor fi igienizate înainte de pregătirea şi setarea pentru serviciul la cameră. 

Ospătarii, peste noapte, vor purta mănuși și măști pentru a colecta meniurile pentru mic dejun de pe mânerul ușii. Acestea se vor nota pe un bon de comandă electronic iar originalele se vor arunca. 

Angajații vor fi repartizați la stații individuale și își vor igieniza stațiile și toate echipamentele cel puțin o dată pe oră și la fiecare schimb de tură. Toate ușile, mânerele și suprafețele de contact vor fi igienizate cel puțin o dată pe oră. Ospătarii vor purta mănuși de unică folosință pentru a colecta tăvile, aruncând mănușile imediat după ce tava și tot conținutul acesteia a fost livrată în zona de spălare a vaselor. Tăvile pentru mâncare vor fi amplasate în fața ușii de la intrarea în cameră – pe hol pentru livrare și notificate de către oaspeți la extensia 03 pentru ridicare din același loc.

3. Menaj și spălătorie

Serviciul de spălătorie pentru bunurile oaspeților nu va funcționa în această perioadă.

4. Întreținere mentenanță

Toți membrii echipei vor purta mănuși și măști pentru față. După fiecare intervenție suprafețele vor fi dezinfectate.

5. Camere de oaspeți

Teleferic Grand Hotel a introdus măsuri și mai elaborate de menaj, pentru a asigura un mediu igienizat, de calitate, după cele mai stricte protocoale.

În fiecare cameră oaspeții vor găsi recipiente cu dezinfectant. 

Toate lenjeriile de pat vor fi curățate şi dezinfectate de o firmă specializată şi schimbate la 2 zile. Toate saltelele vor avea protecție de saltea care va fi schimbată după fiecare plecare. 

După curățarea completă a fiecărei camere, ușa va fi blocată pentru a certifica faptul că nimeni altcineva nu a accesat spațiul de cazare până la sosirea oaspeților. Bagajistul, ospătarul sau persoana de la mentenanță va dezinfecta atât interiorul cât și exteriorul mânerului ușii cu dezinfectant la ieșirea din cameră. Se vor introduce în uz dezinfectanți suplimentari utilizați și în domeniul medical, ca produse standard de curățenie. 

Se utilizează echipamente de iluminat cu LED-uri UV pentru a inspecta curățenia. 

Se efectuează igienizarea aparatelor de aer condiționat în spațiile de cazare la fiecare sosire și plecare. 

Curățarea cu abur și igienizarea covoarelor se efectuează săptămânal. 

Obiectele din camere (căni de cafea, linguri, fierbătoare, etc.) sunt spălate și igienizate zilnic. 

Echipa de menaj va fi echipată cu mănuși de unică folosință din PPE, mască de protecție, șorțuri de protecție de unică folosință. Cameristele vor respecta toate procedurile interne de curățare. Se igienizează toate echipamentele (mopuri, găleți de mop, coșuri de praf, cărucior, etc.) cu agenții de curățare și de igienizare recomandați. 

Se amplasează geluri și săpunuri anti-bacteriene în fiecare cameră de oaspeți.

Se respectă un sistem de curățare cu dublu verificare.

PUNCTE CHEIE DE CURĂŢARE ÎN SPAŢIILE DE CAZARE

Respectăm un sistem de curățare dublu verificat:

A. MINIBAR SI KETTLE CAFEA – Curățate și dezinfectate zilnic;

B. TOATE ACCESORIILE DE ÎNCHIDERE ŞI DESCHIDERE – Curățate și dezinfectate zilnic;

C. MOBILIER – Curățat și dezinfectat zilnic cu un produs de curățare și dezinfectant autorizat; 

D. TELEVIZORUL SI TELECOMANDA – Curățate și dezinfectate zilnic;

E. LUMINĂ LED UV – Folosit pentru validarea curățeniei;

F. PARCHET ŞI COVOARE – Curățate, aspirate și igienizate zilnic;

G. LENJERIA ŞI SALTEAUA – Toată lenjeria de pat este spălată la temperaturi ridicate si dezinfectată de către o firmă specializată. Utilizăm peste saltele o protecție pentru saltea.

PUNCTE CHEIE DE CURĂŢARE ÎN BĂI 

Respectăm un sistem de curățare dublu verificat:

A. SUPORTUL PENTRU ŞAMPON ŞI GEL – dezinfectate zilnic;

B. GRESIA ŞI FAIANŢA – Aspirat, mopuit, igienizat zilnic;

C. BATERIILE DE DUŞ ŞI CHIUVETA – se curăță și dezinfectează zilnic cu dezinfectant Ecolab autorizat – pereții de duș, robineţii, cada, cădiţa de duș;

D. LUMINĂ LED UV – Folosit pentru validarea curățeniei;

E. VAS WC ŞI BIDEU – curățate și dezinfectate zilnic cu dezinfectant cu utilizare spitalicească;

F. SISTEM DE AER CONDIŢIONAT – Sanitarizat pentru fiecare sosire în cameră;

G. ALTE SUPRAFEŢE – Curățate și dezinfectate zilnic cu dezinfectant recomandat si autorizat.

6. Ascensoare (lifturi)

Se vor folosi ascensoarele de către maxim 2 persoane, dacă nu sunt membri ai aceleiași familii. Personalul hotelului va folosi scările. Doar în caz de urgență angajații hotelului vor putea folosi lifturile.

7. Piscina și Jacuzzi

ZONA DE PISCINĂ ŞI JACUZII

Testele de calitate a apei care urmează să fie efectuate pentru toate bazinele, se vor face în conformitate cu un sistem de dublu verificare, de 3 ori pe parcursul zilei. Se vor nota parametrii într-un registru special. 

Șezlongurile de la piscină şi zona exterioară vor fi igienizate în fiecare dimineață, înainte de utilizare și, din nou, după fiecare utilizare și vor fi separate în conformitate cu ghidurile de distanțare fizică recomandate de autorități. 

Filtrele instalațiilor de la piscină vor fi curățate zilnic. Adăugarea de soluție de Clor şi Ph se face computerizat fiind notate în registre in conformitate cu legislația actuală în vigoare.

Echipamentele pentru activități în piscină vor fi dezinfectate zilnic. 

8. Spa

SPA ȘI FITNESS

Temperatura oaspeților va fi verificată înainte de fiecare tratament, ca măsură de precauție. Spălarea și clătirea ustensilelor se va face într-o mașină de spălat şi dezinfectat profesională. 

Toți membrii echipei SPA vor purta măști și mănuși atunci când efectuează tratamentele. Pe parcursul zilei, se va efectua curățarea și igienizarea corespunzătoare a sălilor de tratament, a băilor și a zonelor de așteptare din recepția SPA. Terapeuții își vor spăla frecvent mâinile cu apă și săpun și vor igieniza integral sălile de terapie între programări. 

Lenjeriile din zona SPA vor fi depozitate și transportate în saci/containere sigilate pentru a permite manipularea şi a diminua contactul direct. 

Mesele de masaj, tetierele și alte aparate de wellness vor fi igienizate după fiecare utilizare. 

Stațiile de dezinfectare pentru mâini vor fi disponibile la intrarea în zona SPA şi în cabinetele de masaj. 

Toate echipamentele, suprafețele și mobilierul trebuie curățate și igienizate după fiecare utilizare și la fiecare trei ore. 

O distanță de minim 1.5m va fi menținută în orice moment și va fi ghidată de indicatoare. 

Toate mânerele ușilor și suprafețele atinse frecvent sunt curățate și igienizate la fiecare trei ore. Unitățile și filtrele de aer condiționat vor fi curățate și igienizate zilnic.

Piscina, jacuzzi-ul şi sala de fitness, vor fi disponibile numai la recomandarea autorităților.

9. Membrii echipei

SIGURANȚĂ PENTRU TOŢI MEMBRII PERSONALULUI

Stabilim un nivel de referință și mai ridicat pentru o sănătate bună, cu noi cerințe pentru toți membrii personalului. Sunt instruiți unde se află cele mai apropiate stații de dezinfectare a mâinilor. Vor purta echipament de protecție și mănuși în orice moment, în funcție de cerințele postului. 

Nu-și poartă uniformele în timpul călătoriei la și de la serviciu. 

Având temperatura controlată înainte de a intra în tură, monitorizăm permanent starea de sănătate a acestora. Pentru a ne asigura că toți membrii echipei rămân sănătoși atât la locul de muncă cât și în afara acestora, li se va asigura o pregătire specializată continuă privind practicile de prevenire și igienizare la domiciliu.

Tot personalul a fost instruit să respecte recomandările de prevenire și au participat la cursuri de instruire.

10. Toalete publice

Toaletele publice sunt dezinfectate la fiecare oră.

11. Furnizori și primire marfă

Chiar și furnizorii și partenerii noștri vor fi asociați la noul protocol de curățenie prin:

  • Restrângerea ferestrelor de livrare și limitarea contactului fizic;
  • Sanitarizarea tuturor punctelor de atingere, inclusiv a echipamentelor, spațiilor de depozitare și zonelor de acces;
  • Se va efectua îndepărtarea tuturor ambalajelor exterioare la livrare pentru a elimina orice contaminare.
12. Toate zonele publice (holuri , lift, scări etc.)

Toate zonele publice vor fi dezinfectate la un interval de 240 minute.

13. Back of the house (magazii, birouri, zonă acces personal etc.)

Toate aceste zone vor fi dezinfectate zilnic.

14. Locurile de joacă pentru copii – intern si extern

Vor fi dezinfectate zilnic.

15. Game room

Aparatele vor fi dezinfectate zilnic sau după fiecare utilizare.

UN SISTEM DE DUBLĂ VERIFICARE PENTRU CURĂȚARE ȘI SANITIZARE

În timp ce am fost întotdeauna atenți la detalii, acum fiecare zonă a hotelului nostru va fi curățată complet și igienizată constant, cu cel puțin două inspecții zilnice. Toate toaletele publice vor fi curățate, igienizate și inspectate la fiecare oră. La intrarea în restaurante sau baruri vă vom pune la dispoziție soluții pentru dezinfectarea mâinilor înainte de a intra. 

Bucătăria, barurile și sala de mese pentru restaurante sunt curățate și igienizate continuu. Piscina și jacuzzi-ul sunt testate și tratate și vor respecta protocoalele de dublă verificare.

Stații de igienizare manuală suplimentare vor fi furnizate pentru oaspeți și membrii echipei în toate spaţiile publice.

PRACTICI DE DISTANȚARE FIZICĂ

Ambele restaurante au terase în aer liber unde vă puteți bucura de briză și aer proaspăt din masivul Postăvaru. 

Introducem noi modalități de a-i încuraja pe oaspeții noștri să mențină o distanțare socială sigură, oferind în continuare o experiență relaxantă în hotel. Acestea includ:

  • Oră extinsă de check-in;
  • Setări de masă la distanță sigură în restaurantele şi barurile noastre;
  • Montarea de signalistică pentru a păstra distanţa de siguranță;
  • Doar accesul a maxim 2 persoane va fi permis în fiecare lift, membrii personalului urmând a utiliza trasee alternative pe scări.