fbpx

GASITI RASPUNSURILE PE CARE LE CAUTATI

Draga Oaspete, aici puteti gasi raspunsurile la cele mai frecvente intrebari despre hotelul nostru. Daca nu ati gasit raspunsul la ceea ce cautati, nu ezitati sa ne contactati la tel:0368.100.200 sau e-mail: receptie@telefericgrandhotel.ro !

Care este politica privind animalele de companie?

Hotelul isi rezerva dreptul de a nu permite animalele de companie in interiorul hotelului.

Aveti camere pentru persoane cu dizabilitati?

Da, avem 2 camere cu pat special actionat electric pentru persoane cu dizabilitati.

Care este programul de servire mic dejun?

Restaurantul 4 Anotimpuri serveste micul dejun zilnic intre 07.00-10.30.

Pretul pentru un adult este 79 lei(tva inclus)

Copii sub 6 ani -gratis

Care sunt orele de de intrare-iesire?

Intrare: 16.00

Iesire: 12.00

Aveti camere pentru fumatori?

Toate camerele noastre sunt pentru nefunatori, dar majoritatea camerelor au balcon privat unde fumatul este permis.

Wi-Fi-ul este gratis?

Conexiunea Wi-Fi este gratis in tot hotelul. Trebuie doar sa va logati cu adresa personala de e-mail.

Este posibil sa puneti in camera un pat extra?

Camerele noastre nu pot acomoda pat extra.

Poate hotelul sa ma asiste cu obtinerea vizei de calatorie?

Hotelul va poate pune la dispozitie confirmarea rezervarii, necesara obtineriii vizei.

Puneti la dispozitia oaspetilor parcare si cat costa?

Va punem la dispozitie parcare in exteriorul hotelului, gratis.

De unde pot cumpara Card Grand Cadou?

Cardul Grand Cadou poate fi achizitionat accesand site-ul www.telefericgrandhotel.ro.

Pot solicita sosire devreme sau plecare tarzie?

Suntem bucurosi sa va oferim serviciul sosire devreme ,sau plecare tarzie,doar dupa o prealabila verficare daca este posibil.Trebuie doar sa vorbiti in ziua sosirii sau in ziua plecarii cu receptionerul, pentru a verifica daca avem disponibilitate. Aceste servicii sunt contra cost.

Cum pot rezerva un masaj?

Trebuie sa faceti o rezervare pe site-ul www.telefericgrandhotel.ro, sau sa contactati departamentul Spa la : spa@telefericgrandhotel.ro

Tariful este pe camera sau pe persoana?

Tariful este pe camera.

Ce limbi internationale se vorbesc la receptia hotelului?

Engleza, româna

Cate etaje are hotelul? Exista lift in hotel?

Exista 2 corpuri ale hotelului care au 4 etaje. Sunt 2 lifturi in corpul B si 1 lift in corpul C. Deasemenea la intrarea în hotel sunt 2 lifturi, pentru a facilita accesul cu bagaje in zona Receptiei.

Restaurantele din cadrul hotelului au in meniu preparate speciale, fara gluten, preparate pentru diabetici etc. sau preparate vegetariene?

Da, exista astfel de preparate. Unele din ele sunt incluse in meniu, iar altele sunt disponibile la cerere, cu rezervare ferma prealabila.

Camerele hotelului dispun de terasa?

In structura hotelului exista, camere cu balcon si camere fara balcon.

Exista telefoane in camere de unde oaspetii pot suna in exterior?

Da, exista in toate camerele.

Exista aer conditionat in camere? Este gratuit sau contra cost?

Da, exista in majoritatea camerelor, gratuit, mai putin in cele de la parter.

Aveti Spa in cadrul hotelului?

Da, in cadrul hotelului  este un Centru Spa.

Dispuneti de Sali de conferinta in cadrul hotelului?

Da, avem 4 Sali de conferinta in hotel.

Mic dejunul este inclus în tariful camerei?

Da mic dejunul este inclus.