fbpx

Perfect!

Rated 5 out of 5
2 September 2021

A saptea oara in acest hotel! Totul la superlativ!

Elena

Antwort von Teleferic Grand Hotel - Poiana Brasov

Draga Doamna Elena, Va multumim din suflet pentru ca alegeti de fiecare data sa va fim casa departe de acasa. Va asteptam cu drag sa reveniti! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Vacanta

Rated 5 out of 5
2 September 2021

Un hotel excepțional , cu servicii excepționale . 4 nopți a fost prea puțin 🙂

Oana

Antwort von Teleferic Grand Hotel - Poiana Brasov

Draga Doamna Oana, Fara dumneavoastra, oaspetii nostri dragi, noi nu putem exista. Va multumim ca ne-ati ales, ca ati impartasit cu noi impresiile dumneavostra. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra! Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Concediu de studiu

Rated 5 out of 5
1 September 2021

Am ales la intamplare locatia si ma bucur ca am descoperit un hotel la standarde occidentale.
Hotelul- Curat, elegant, discret si cu multe oportunitati de distractie si relaxare.
Personalul-amabil si atent cu oaspetii.

Maria Gutu

Antwort von Teleferic Grand Hotel - Poiana Brasov

Draga Doamna Maria Gutu, Va multumim pentru feedbackul excelent. Ne bucuram ca am reusit sa va surprindem intr-un mod atat de placut. Va asteptam cu mare drag sa retraiti experienta Teleferic Grand Hotel. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager

Immer wieder, 100% weiter zu empfehlen

Rated 5 out of 5
1 September 2021

Immer wieder gerne zurück und 100% weiter zu empfehlen

Mihaela Lutsch

Antwort von Teleferic Grand Hotel - Poiana Brasov

Sehr geehrte Frau Mihaela Lutsch, vielen Dank, dass Sie Ihr tolles Feedback mit uns und unseren Gästen teilen. Wir hoffen, dass wir in naher Zukunft die Gelegenheit haben werden, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Dragos Fratila, General Manager

Sejur odihnitor

Rated 4 out of 5
31 August 2021

Impreuna cu sotia si un bebe am fost cazati 2 nopti. Am apreciat de la inceput amabilitatea personalului, în special cei non-nativi, precum si micul dejun luxurios.
Ar mai fi insa de lucrat la atitudinea unora din staff de origine română si un mare minus il reprezinta lipsa unei rampe catre restaurant – adica, sunt bai la acelasi nivel pentru cei care se deplaseaza in scaun cu rotile sau pentru achimbat cei mici, dar nu exista o rampa sa ajungi la acel nivel. Si nu – nu a fost nimeni sa ajute sotia sa urce scarile cu caruciorul, dupa ce a terminat micul dejun.
Per ansamblu, o experienta plăcută, insa ne-am simtit oarecum presați cu planificarea meselor (trebuia sa anuntam din timp la ce ora vom mânca), lucru dificil cu bebe. Ca urmare, pranzul si cina le-am servit in afara hotelului.

Marius

Antwort von Teleferic Grand Hotel - Poiana Brasov

Draga Domnule Marius, Va multumim pentru ca am fost prima dumneavoastra alegere si pentru timpul alocat scrierii acestui review. Va multumim pentru aprecieri, dar si pentru observatii. Ne prezentam scuze pentru incovenientele intalnite. Planificarea meselor se refera strict la micul dejun, unde in perioadele aglomerate, datorita restrictiilor in vigoare si masurilor implementate de noi pentru a va oferi un sejur cat mai sigur, acesta se desfasoara pe parcursul a patru intervale orare. Pentru pranz si cina se efectueaza rezervari, dar nu exista restrictii. Va asteptam cu mare drag sa reveniti in casa noastra. Cu stima, Dragos Fratila, General Manager